Sessa ruger igjen... Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Noen som har kuttet ut minifom men føler at babyen gulper mer etter det? Jeg syntes ikke minifom hadde noe effekt og har derfor kuttet det ut. Etter det har snuppa begynt å gulpe en del, så jeg begynte igjen men hun gulpa fortsatt. Etter en uke gadd jeg ikke gi minifom lenger, og hun holdt opp å gulpe et par dager... men nå har hun begynt igjen!!! Kan det i så fall være at minifomen trenger noen dager på å virke??
tulle15mai:) Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 hallois!! gå på apoteket og kjøp NESTRAGEL. det funker genialt mot gulping!!! det er helt ny verden her nå ...... : )
Sessa ruger igjen... Skrevet 21. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2006 Kan man gi det uten at man har konsultert lege? Gulping er jo normalt hos babyer, så jeg er redd for å gjøre noe galt. Tror frøkna er veldig glupsk, så det er godt mulig det er overskuddet som kommer opp, men det kommer gjerne veldig mye etter en rap eller to og hun er veldig ukomfortabel når det skjer (gråter/klager). Detter er spesielt et problem på kveldstid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå