Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Hei! Bare litt nysgjerrig på noe du skrev inn under innlegget om kontantstøtte (Det som heter "Er det bare jeg som er i mot kontantstøtte", eller noe sånn), så jeg limer inn innlegget her jeg, i håp om svar :-) Liten avsporing dette her, men ble bare nysgjerrig da jeg leste innlegget ditt. Hvilke land er det man "får penger for å gå hjemme" også når barna er to-tre år gamle? Eksempel på opplegget i noen av disse landene? Trodde permisjonen i Norge (der man får permisjonspenger i over ett år til sammen dersom man tar 80% av lønna) var veldig bra sammenlignet med de fleste andre land? Så nå ble jeg nysgjerrig, alltid bra med ny informasjon til senere diskusjoner osv, hvilke alternativer som er mulige :-)
ak24 Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 faren min hadde lest om dette.tror det var frankrike,finland eller tyskland...og mamma hadde sett dette på tv for litt sia.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 OK, ut fra denne artikkelen her stemmer ikke det akkurat da. Ser ut som det bare er Sverige som har bedre ordninger enn Norge, men vet jo ikke om denne artikkelen gir hele bildet?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1358199.ece Og her var linken til artikkelen, beklager :-) (trykka litt for kjapt på Lagre)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå