Gå til innhold

Da har vi vært på babysvømming...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi begynte egentlig for to uker sien... men hadde komt med på et vidergående kurs..så vi fikk heldigvis plass på nybegynner kurset... det var kjempe morsomt.. datteren min elsker jo å bade...så det var kjempe kjekt.. hun gren ikke en eneste gang, hverken i bassenget eller dusjen og garderoben etterpå...;) gleder meg til neste torsdag og...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint at det gikk bra:-) Vi har vært ett par ganger allerede, kjempegøy, men at babysvømming er god sovemedisin er bare tøys - vesla har vært skikkelig oppspilt etterpå, og vanskelig å få i seng. Håper det ordner seg når det ikke er så nytt og spennende lenger:-)

Skrevet

Hun sovnet i bilen på vei hjem hun...men jeg ville bade henne hjemme før hun la seg så jeg tok henne ut litt "brutalt"hehe..sånn at hun våknet..så badet jeg henne hjemme før vi tok pysjen på...men sovnet ikke før kl 21... hun har begynt å sovne så seint i det siste..påp onsdag sovnet hun ikke før 23... hun som har hatt en periode der hun har sovnet i 19.30-20.30 tiden.... huff... og i dag så våknet hun 6.30...huff..sambo er borte så jeg måtte ta henne..og jeg var dødstrøtt selv...huff... men men

Skrevet

forresten, hvor går dere på babysvømming?

jeg var å veide henne på tirsdag...7140 var hun blitt... hvor mye var det datteren din var?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...