slummymummyanthekids Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Min blir bare verre og verre for hver gang, og jeg er redd lille-jenta skal få vannskrekk. Trodde at alle babyer digget babysvømming, men altså ikke min....Noen flere, og hva gjorde dere med det? Burde vi bare slutte?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Min lille frøken hater også babysvømming! Virkelig. Hun hyler fra vi kommer uti bassenget til vi går opp. Men er i perlehumør helt til vi går uti, og pludrer og smiler etterpå. Det blir verre og verre her også. HUn er veldig glad i å bade egentlig, hjemme elsker hun det. så jeg vet ikke helt hvorfor hun slår seg så vrang. Kanskje det er lyd og lys og lukt som er så annerledes.... Er også redd hun skal få vannskrekk, og vil jo ikke at hun skal være redd en gang i uka. Er også usikker på om vi bør fortsette eller slutte....
K123 Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Har det samme problemet. Noen med gode råd?
Silverpilen Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Min har slått seg helt vrang, han er 5 mnd. Han griner fra dusjen til bassenget og hjem igjen, tydelig at han ikke har noe glede av det, så vi tenker å droppe det hele. Dessuten er det dette om astma og babysvømming som var på schrødingers katt igår som gjør at jeg blir litt skeptisk til hele greia.... Men hva tror du bebisen din regagerer på? For vår del tror jeg det er lyden i svømmehallen han blir redd for. Kanskje også det å ligge på ryggen i vannet, han bader vanligvis i en "tummy tub" og der er han veldig omsluttet i motsetning til det grenseløse bassenget. Det jeg tenkte kunne hjelpe på våre problemer var å komme ekstra tidlig, og være inne i svømmehallen, han med klærne på og jeg tørr, og bare sitte å bli vant til lydene + å kjøpe en større balje hvor han kan bade liggende på rygg... Kanskje du kan ringe til svømmingen å høre med de? De har sikkert erfaring med hvor mange ganger det er vits å forsøke. Selv synes jeg at vi gjør jo dette for hans glede, og hvis han ikke synes noe om det slutter vi... Det er altfor tidlig å sette krav til prestasjonene hans....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå