Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Gjerne både festkaker og langpanekaker...
mamma-til-to Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Har oppskrift på ei rullekake med blåbær her. Den er søt og god..: 4 eggehviter 2 1/2 dl sukker 1 pk vaniljesauspulver av koktypen 1 pk mandelspon Bland sukker og vaniljesauspulver og visp det inn i eggehvitene til en stiv masse. Kle ei langpanne og ha røra i. Strø over mandelspon. Stek på 175 grader i ca 15-20 min. Fyll: 2 1/2 dl blåbær 3 dl kremfløyte
blond Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 `Favoritten min for tiden er rødbetekake (se oppskrift i mitt innlegg). Den er kraftig og saftig. Smaker godt for både små og store, men jeg synes den egner seg best til voksenselskap. Kan fryses og det er en fordel!
2 søte små gutter Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Ostekake på 1 - 2 -3 : 1 pk bixitkjeks 5 ss smelta smør 2 beger kremost naturell 200 g melis 1 liten kartong kremfløte 1 ts vaniljesukker Kirsebærkompott på toppen ( ta på like før servering) Må has i form når den serveres da den ikke blir helt stiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå