Gå til innhold

trenger noen råd - langt

Anbefalte innlegg

Skrevet

forholdet til meg og mannen har i det siste gått helt dukken, i går ringte jeg og bestilte time til mekling noe vi må gjennom ved en evt separasjon. Senere på dagen tok jeg en gravidtest i.o.m at jeg ikke har fått mensen og den var selfølgelig positiv, ennå jeg har brukt minipiller, typisk at det skulle skje nå. Vet ikke hva som skjer videre men er veldig i villrede om hva jeg skal gjøre, dattera vår er nå 2 1/2 år og jeg vet at jeg vil klare meg utmerket alene med henne, men greier jeg en til? Den store bekymringen er økonomien og det å sitte alene med alt.. Er det noen der ute som har noen gode råd? Evt. vet om noen steder der jeg kan få info?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å svare ettersom du ikke skriver noe om hvorfor det går dukken. Men jeg og mannen min var enige om skillsmisse i sommer, jeg var bare helt ferdig lissom, hadde ingen følelser igjen og alt var bare dritt. Men mannen min ba om en sjanse til, vi har tross alt en sønn på 2 år. Det er nå 2 mnd siden, og alt er bra igjen. Jeg måtte jobbe med meg selv og finne igjen følelsene og det har jeg klart. Gikk med på å gi det en siste sjans fordi vi er gift og har barn, og er veldig glad for det.

Men hvis dere virkelig skal skiles, du får masse støtte så du vil klare deg. Se på trygdeetaten, der står det masse greier. Elller bare søk på alenemor på kvasir. Håper det ordner seg for dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...