Gå til innhold

Skal i konfirmasjon...i 7 mnd...trenger klestips (hormonell i dag...)!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i konfirmasjon i helgen! Noen som har tips til fine topper? Greie butikker? Er helt fortvilet nå, sett gjennom hele klesskapet og finner ingenting. Er bare magen som stikker veldig ut, er ikke stor ellers. Vil så gjerne føle meg litt fin. Prøvde en kjole utenpå bukse som jeg har, men så ut som jeg skulle i begravelse. Tenkte ikke bruke en formue på fintøy nå på slutten av graviditeten, men får gå å kikke litt i morgen. Skal til frisøren i morgen så da føler jeg meg sikkert litt mer fresh. Må legge til at jeg ikke har sovet i natt og er veldig hormonell i dag...sukk...:-) Trenger litt trøst (selv om dette selvfølgelig er hverdagsbagateller, men rart hva som kan vippe meg av pinnen for tiden:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal selv i bryllup om to uker og har som deg ingen planer om å ruinere meg på finklær nå i slutten av graviditeten. MEN det jeg har gjort er å lete fram det jeg har av klær som kan brukes, supplere med mammaklær fra venninners klesskap og kjøpe et skjerf eller et smykke for å komplettere antrekket med. Ble full klaff for meg i allefall!

Skrevet

Synes det det er så mange fine kjoler/ lange gensere i butikkene nå for tiden som passer til gravide (men begrenser meg da jeg forhåpentligvis bare har 3 uker igjen..). På Lene V hadde de flere topper/tunikaer som er pene over langbukser/tights til en billig penge (ca. 300) og noen tynne strikkede kjoler. H&M har også mange omslagskjoler med knytting under puppene som er så pene en vil ha det til (alt etter "stæsj" til). Dette er klær som en godt kan bruke etterpå.

Du får trøste deg med at det er veldig mange som synes gravide er kjempepene uansett hvor ufine vi selv føler oss!

Skrevet

Tusen takk for fine tips jenter! Skal kikke i morgen. Og hvis jeg endelig kan få sove litt i natt så føler jeg meg sikkert bedre av det også...;-)

Skrevet

har ikke lest alt over..men hvit skjorte er på h&m..og med en svart bukse til og evt høye heler blir jo det pent..(og litt kjedelig, men..bedre enn å føle seg stygg hihi)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...