Gå til innhold

Aga...


shanty73

Anbefalte innlegg

Hei.. Takk for tilbake meld...

 

Vi var på helsestasjon idag og lille gutt hadde gått opp 1500 gram!!!! Ja det må jeg si... Dagene er veldig opp og ned.. Får vi til en liten sove lur tidlig på dagen, der det ut som dagen går greiere uten de laaange gråte toktene.

Han er heldigvis helt friskemeldt nå både av kiropraktor og helsestasjon så da er det bare å få til noen gode rutiner.. Synes selv ting går lettere nå:)

 

Høres ut som dere koser dere masse... Godt å høre.. Vi "snakkes2 snart igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott med vektoppgang, du har jammen meg en gutt med næringsvett.

 

Det er godt når det er gått noen uker og måneder og en har liksom falt mer til ro, ting blir jo gjerne lettere. Kjempefint at han er friskmeldt, ingenting er bedre enn det.

 

Det hadde vært koselig å gått på en trilletur sammen, vi bor jo ikke så langt fra hverandre. Kanskje det er andre også i nærheten som kunne tenkt seg å være med?

 

Vi koser oss vi, men dagene er nesten litt for hektiske. Det er spesielt "ille" i morgen- og ettermiddagsrushet, når alle barna og ungdommene skal ut og inn av huset med sekker, matpakker, treningstøy osv. Og innimellom skal de alle få i seg frokost og middag. Gleder meg til Ingeborg blir stor nok til å sitte i stol selv, hun vil helst ligge på armen min og da får jeg ikke nok armer til å håndtere resten av logistikken...

 

Jaja. Nå er det natta her. Snakkes snart igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...