Gå til innhold

Når legger dere deres små på ca. 10mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det sengetid for de små på rundt 10mnd, og hvordan sovner de?

Sovner de på puppen, med flaske eller av seg selv i sengen?

Hvis de sover av seg selv, hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hu sovner av seg selv.

Og hun sover 2 dupper på 30 min på en dag, en i 10 tida og en i 15 tida.

Så timen fra 18.-19 er kjempe vanskelig for da er hun kjempe trøtt

Skrevet

Legger henne 19.30. Sovner av seg selv i sengen. Hun er ikke interessert i å lese bok eller bli sunget til. Etter mat vil hun i seng og kose med kosedyret for seg selv til hun sovner. Hun har ikke tenner enda, det blir vel tøft å må pusse tenner etter maten, tenker jeg. Får vel begynne kveldsstellet litt tidligere, kanskje...

Skrevet

legger henne klokka åtte,er 9,5 mnd. Hun sovner av seg selv, men dette er noe jeg har måttet lære henne. Satt ved siden av sengen hennes uten å ta henne opp i et par uker, men å gjøre det i stedet for å ta en skrikekur trur jeg har hjulpet oss, for hun har sovnet hver kveld siden hun var fire mnd uten tilbakefall.

sover 3,5-4 timer om dagen fordelt på to dupper.

Skrevet

gutten min er 10,5 mnd og legger seg ca. halv åtte om kvelden. sovner ikke med pupp eller flaske nei for tannpussen må skje til slutt:) legger han i senga og synger en nattasang, susser han på kinnet og sier natta osv., slår av lyset og går ut. noen ganger sovner han tvert, men av og til må vi inn og putte i smokken og legge han ned igjen. sovner alltid ganske greit på egenhånd.

Skrevet

Gutten vår er 10,5 mnd.

Den siste uka har han sovnet av seg selv, men jeg sitter ved siden av han til han sovner, de siste kveldene har det tatt 2 min :o)

Jeg bare sitter der, prater ikke, synger ikke, leser ikke. Men bare er der for han så da legger han seg ned og bare vrir seg rundt et par ganger, så sover han.

Jeg tar han med på rommet hans som er helt mørkt, gir han flaske, får han til å rape, så legger jeg han. Jeg vet at vi burde pusse tennene hans til slutt, så dette er noe vi skal begynne med fra nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...