Gå til innhold

Burde jeg fått noe?

♥Koseklumpen-3 barnsmor♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk barn den 1.sep og avsluttet bachelor-utdanningen min i juni i år. Burde jeg fått noe fra Lånekasse for fødselen? Var jeg "dum" som ikke meldte meg på et nytt studie? Hadde termin 19.aug og hadde oppfatningen om at jeg var litt "uheldig" som ikke fikk barn i selve utdannelsen. Jeg rakk jo aldri å få meg jobb heller liksom, og derfor sitter jeg ikke akkurat med en fet lommebok nå. Hadde bare en ekstrajobb under utdanningen som har gitt meg de få kronene jeg nå får hver mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desssverre så har du ikke rett på fødselsstipend når du er ferdig med studiet. Da må du, som du sier selv, ha meldt deg opp til ett nytt studie, og tatt permisjon fra det. Kanskje du har mulighet til å melde deg opp nå? Er iherfall flere studier som begynner i januar. Kanskje du da får lurt til deg litt penger :)

Skrevet

Men må jeg ikke ha vært student i 6 mnd?

Skrevet

Hei igjen, dette stemmer, glemte meg helt bort. Kan du ikke høre med noen skoler der du bor om de har ledige plasser på studier som har begynt i høst da? Å så ta permisjon fra det.... Du har vel gått skole fram til ca da du fødte eller stemmer ikke dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...