Gå til innhold

En veldig, veldig umorsom opplevelse...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette her skjedde meg i dag, og det er noe av det mest ikke-morsomme som har skjedd på lenge.

 

Jeg skulle ta fly med poden på sju og en halv mnd. Flytur på ca. halvannen time. Har flydd en del med ham før, og alt har gått greit....

 

....HELT TIL HAN SPYR UT EN HEL SETERAD!!!

 

Og jeg overdriver ikke. Han spydde så mye som et voksent menneske gjør, og det sto vannrett ut i lufta. Heldigvis var min pappa med, og poden hadde heldigvis (får en vel si) hodet vendt den veien, og ikke mot dama som satt ved siden av meg. Melkespy lå og fløt overalt, jeg fikk på alle klærne mine (mye!!!!!!), poden sine klær var helt utgrisa, samme med pappas klær. Det kom til og med litt på raden bak!!!

 

Det var en HELT forferdelig opplevelse. Hva kunne jeg gjøre? Jeg måtte jo bare holde gutten helt normalt, og la ham spy. Det skjedde så fort alt. Alle som satt i min treseter måtte ut av raden, og så kom hele besetningen og prøvde å gjøre rent. Det føltes som om HELE flyet (som selvfølgelig var stappfult) stirret på oss. Det eneste positive var at det var bare 20-25 minutter til landing.

 

Uff, altså. Dere får lov til å le, altså, jeg kommer sikkert til å synes det er morsomt om noen hundre år! :-) Meeeeen, dere får lov til å komme med litt sympati også. Uffda.

 

Det hører med til historien at poden selvfølgelig var blid som en sol etter han var ferdig...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, ikke det greieste stedet å spy akkurat! :)

 

Skal ut å fly for første gang i beg av oktober, snuppa og jeg alene... kan jo bli spennende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...