annkr Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Hei! Jeg har ei datter på 4,5 måneder. Hun har fått mme på flaske siden hun ble født. I begynnelsen strevde vi litt med trøske, men etter en ganske lang behandling, så ble vi endelig kvitt dette. Problemet de siste månedene har vært at jeg ikke får gi henne flasken, hun nekter på kniven. Jeg har prlvd det meste, men hun nekter uansett. Nå begynner jeg å bli virkelig bekymret og er sliten av dette. Hun vil kun ha flaske fra sin pappa. Han gir henne før han drar på jobb om morgenen (ca. kl. 09.00), og da kommer ikke han hjem igjen før rundt 18.00. I tidsen han er på jobb får jeg ikke i henne noe mat. Hva gjør jeg? Jeg er virkelig fortvilet=o( Er det noen som har noen gode råd å komme med? Fortvilert mor
simmi25 Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 du MÅ kontake helse stasjonen ammer du ikke?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 viss du ikke ammer håper jeg dette er en spøk?? Jenta må jo ha mat...
annkr Skrevet 21. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2006 Jeg ammer ikke! Ja, selvfølgelig må hun ha mat. Må ikke tro jeg ikke har vært i kontakt med helsestasjonen og lege. De sier bare at så lenge ungen er frisk å rask så kan de ikke gjøre noe. Det er ett sant leven hver gang jeg kommer med flaska. Får gitt henne litt grøt da, men det er jo ikke nok. Andre får gi henne sånn som besteforeldre, men jeg kan da ikke dra rundt slik hele døgnet. Pappan reiser bort nå i oktober å blir borte i 14 dager, er veldig spent på hvordan dette vil gå. Dere aner ikke hvor fortvilet denne situasjonen er.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 uff og uff... synes virkelig synd i deg dersom dette er sant alså!! hjelpe meg... Har du prøvd å gå med henne mens du gir ho flaske??Kanskje ho suger dersom ho har noe å se på...
Bananamama Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 Uff.. så lenge uten mat da. Har dere prøvd å gi flaske sammen? Han gir litt, du prøver litt, han gir litt osv....Så fjerner pappaen seg etterhvert?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #7 Skrevet 21. september 2006 Gutten min er sånn av og til. Det eneste som hjelper er hvis jeg legger han ned og lar han drikke mens han ligger, da går det på høykant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå