Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Uff, holder på med utredning av en kul jeg har kjent et års tid nå - og legene har hele tiden ment at det var en fettkul.. Mens han jeg var hos i dag sier at de fant jo ut på mr at det ikke var en fettkul, men mest sannsynlig en svulst (godartet - men hvordan kan han vite det uten å ha sett inni kulen... ) .. Så nå skal han få tak i overlegen på Ullevål i morgen, for å få meg inn til videre undersøkelser kjapt, fordi systemet har gjort at utredninga har tatt så lang tid.. Uff, dette syns jeg var skikkelig ekkelt, skummelt og blir redd. Hva hvis den viser seg å være ondartet?? Maaaaange tanker man gjør seg da, og spesielt når man nettopp har blitt mamma og sånn.. Måtte bare få det ut, har hatt en liten tåreøkt med mannen min før i dag, men nå må jeg bare "sitte" og vente på svar og videre utredning...
Gjest Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Uff jeg føler med deg. En tenker ofte det verste i en slik situasjon. Hvor har du kulen? Vil bare si til oppmuntring at svultser like ofte er godartede. Lykke til med biopsi....osv.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Den sitter visstnok både i underhuden og i en muskel på siden under armhulen.. Takk for oppmuntrende ord Trenger noen sånne i dag..
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Føler med deg... Min svigerinne har opplevd akkurat det samme. Kulen hennes var godartet. Legene sa at de aller aller fleste kuler i bryst og under arm er det. Så det er MYE større sjanser for at den er godartet. Og om den skulle vise seg ikke å være det, så lykkes man i de aller aller fleste tilfeller å fjerne den før det skjer noe galt. Husk at det faktisk er svært sjelden noen dør av dette!
Gammelamazon Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 Uff, ikke noe kjekt i det hele tatt! Been there, done that... Har fått fjernet to godarta svulster selv. Kjempeskummelt når man ikke vet... Krysser og knepper sammen fingrene for deg for at den er godarta - det er iallefall et godt tegn at legen etter mr tror det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå