Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Ville dere helst hatt barnevakten hjemme hos dere eller at barnet var hjemme hos barnevakta natten over?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Kommer ann på hva jeg skulle og hvor gammelt barnet er. Dersom jeg skulle på fest å drikke hadde jeg villa hatt barnet borte hele natten iallefall.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Litt ivrig og postet FØR jeg var ferdig. Skal ha barnevakt snart men hun skal absolutt ha babyen vår (9 mnd.) hjem til seg natten over. Jeg er ikke helt bekvem med det pga. at hun har et barn som er snart 3 og og som er kjempe sjalu når mamma er opptatt med andre. Mammaen sier selv at hun ikke stoler på barnet sitt fordi det er så sjalu som det er. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre siden jeg vet at det blir "rabalder" dersom jeg sier nei til at hun skal ha babyen vår hjemme hos seg. Vi trenger å få litt tid for oss selv også nå, men ikke for en hver pris. Hva hadde du gjort om du var i mine sko?
krish Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 På dagtid synes jeg det er greit at barnevakten har mini hos seg. HAr bare barnevakter som jeg kjenner godt og som følger minis sovetider. På kveldstid har vi barnevakt her hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå