akt80 & Sara Emilie Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Er dette veldig vanlig at de får? hun er 4 uker, fikk litt midt i ansiktet sist helg, det virker som om de holder på å forsvinne, men nå har hun på halsen og på sidene på ansiktet og litt under håret hennes.. noen tips råd til å få det bort, eller bare vente?
Mauritius:) Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Jenta mi fikk samme da hun var like gammel som din, det var varme utslett hun hadde, det gikk over av seg selv. Pass på å ikke ha mye klær på henne.
Blomman Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 hormonutslett, kan evt smøre med mm om du ammer - eller bare la det være
akt80 & Sara Emilie Skrevet 21. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2006 takk for svar jenter:)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 Høres ut som hormonutslett. Ingenting å gjøre med, med mindre huden er tørr, da kan du smøre med en fet krem. Forsvinner om ca 6-8 uker.
Gjest Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 Høres ut som hormonutslett ja. For all del,ikke klem på de. Tenkte jeg måtte si fra. Gutten vår hadde masse. De var borte før han fylte to mnd.
Sessa ruger igjen... Skrevet 21. september 2006 #7 Skrevet 21. september 2006 jepp, høres ut som hormonutslett. Her fikk vi det over hele ansiktet, på ørene og i hodet. Har spredt seg litt ned på overkroppen, skuldrene spesielt. Jeg smurte med mm hver morgen i tre-fire dager og nå er det så og si borte i hodet. Vet ikke om det var mm som gjorde utslaget (hun hadde hatt det i to uker da jeg begynte å smøre). Er visstnok mest vanlig hos jenter dette utslettet, vi er vel ekstra hormonelle helt fra starten?!
Sessa ruger igjen... Skrevet 21. september 2006 #8 Skrevet 21. september 2006 Er forresten 7 uker nå så hun fikk det på omtrent samme tid som din frøken... kanskje litt før... Nå begynner hun å få igjen den gode myke babyhuden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå