Gå til innhold

Brekker seg av 6-mnd mat!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gitt smaksprøver på 6 mnd glass 4-5 ganger nå og mini brekker seg hver gang. I dag kom alt opp igjen... Skal jeg bare fortsette å prøve? Går det over? Han er jo så snill, sitter som et lys og åpner munnen. Får helt vondt av ham når han brekker seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv å gi mindre av gangen - bare bittelitt på teskjeia ytterst. - Trenger ikke å gi mer en en ts til sammen i starten - og bruk god tid på den - øk etter noen dager da han blir vant til det og ser ut til å ikke bryte seg mer.

Skrevet

Et velkjent fenomen her i gården. Brekker seg av enkelte ting. Da forsøker jeg noe annet til jeg finner noe hun liker.

Egentlig burde frøkna vært på 8-mnd mat, men vi roter med 4 og noe 6 mnd mat ennå. Må bare ta tida til hjelp. Noen er mer "sårbare" for mat, og brekker seg lett.

Pia mi brekker seg av Nestle sin 6-mnd mat, og den jeg lager selv.

Men Hipp sin middag fra 6 mnd digger hun. Spiser ikke mye, men brekker seg ikke i det hele tatt. Sitter og gaper :)

Bruk tida, og hvis han brekker seg uansett ville jeg bare fortsatt å gitt et par skjeer til han blir vant med det, og da økt på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...