Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Har gitt smaksprøver på 6 mnd glass 4-5 ganger nå og mini brekker seg hver gang. I dag kom alt opp igjen... Skal jeg bare fortsette å prøve? Går det over? Han er jo så snill, sitter som et lys og åpner munnen. Får helt vondt av ham når han brekker seg...
Blomman Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 prøv å gi mindre av gangen - bare bittelitt på teskjeia ytterst. - Trenger ikke å gi mer en en ts til sammen i starten - og bruk god tid på den - øk etter noen dager da han blir vant til det og ser ut til å ikke bryte seg mer.
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Et velkjent fenomen her i gården. Brekker seg av enkelte ting. Da forsøker jeg noe annet til jeg finner noe hun liker. Egentlig burde frøkna vært på 8-mnd mat, men vi roter med 4 og noe 6 mnd mat ennå. Må bare ta tida til hjelp. Noen er mer "sårbare" for mat, og brekker seg lett. Pia mi brekker seg av Nestle sin 6-mnd mat, og den jeg lager selv. Men Hipp sin middag fra 6 mnd digger hun. Spiser ikke mye, men brekker seg ikke i det hele tatt. Sitter og gaper Bruk tida, og hvis han brekker seg uansett ville jeg bare fortsatt å gitt et par skjeer til han blir vant med det, og da økt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå