♥ Snøblomst ♥ Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Har hatt deg i tankene helt siden jeg leste om din bekymring i et innlegg. Lurer på om du har fått svar på prøvene? Er alt vel? Klem
Gjest Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Hei, Ooº°Humlen°ºoO! Så koselig å høre at noen har tenkt på en, det varmet:) Vi var inn på sykehuset med lillegutten vår for en drøy uke siden. Han gikk nesten 9 timer uten noe som helst ernæring for å sjekke om han ble hysterisk av tørste. Dette for å påvise evt diabetes insipidus. Det ble tatt blodprøver og han ble veid en gang i timen, samt urinprøver. Godgutten var fornøyd og blid HELE dagen, han sov som vanlig (stakk han mens han sov) og gråt ingenting. Vi ble så forbauset over at han taklet dette så godt og at han var den samme blide, rolige pjokken selv om han ikke fikk pupp på så mange timer. Personalet synes han var enestående de også Så det var en lettelsens dag, kan du tro! Men legen skulle sjekke noen resterende blodprøver og innkalle oss igjen. Har ikke hørt noe ennå, denne legen har visst vært syk. Så går nå her og venter da og er fortsatt spent. Men kan ikke forstå at det skal feile ham noe sykelig. Håper bare vektøkninga roer seg betraktelig snart nå. Klem tilbake:) !
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 21. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2006 Så godt å høre!! Nå ble jeg også glad. Høres ut som du har en utrolig harmonisk og god liten gutt ) Humlegutt er også en baby som har vokst i ekspressfart. Ligger på øverste kurve,men har ikke vært noe bekymret siden vi har og har hatt flere "giga-babyer" i slekta. Men de blir alle tynne og hengslete tre- og fireåringer ;o) Tror det er noe med gener jeg. Vi har i hver fall ingen i slekta som er spesielt stor eller overvektige. Men tungt nok for mor å bære på 11 kg ja ;o) Håper og tror at alle prøvene av pjokken din er fine. Må få høre at alt går bra da ;o) Klem ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå