Kjerringhelvetet <3 Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Jeg kom plutselig på at snuppa kanskje bør begynne å få D-vitaminer snart. Jeg har kjøpt slike dråper. Noen som har erfaring med dem? Er de bra?
Gjest Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Vi bruker de, og synst det funker veldig bra. Vi bare drypper litt rett i munnen til jr og han smatter det i seg. Tror egentlig ikke det smaker noe særlig i det hele tatt...
Bananamama Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Jo de er fine, men det anbafales tran i stedetfor (hvis babyen tar det da). Vil ikke babyen ha tran kan du gi 5 dråper d-vitamin, men da bør du selv ta Omega-3 hvis du ammer slik at barnet får dette gjennom melken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå