Gå til innhold

D-vitamin... fra 4 uker?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom plutselig på at snuppa kanskje bør begynne å få D-vitaminer snart. Jeg har kjøpt slike dråper. Noen som har erfaring med dem? Er de bra? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker de, og synst det funker veldig bra. Vi bare drypper litt rett i munnen til jr og han smatter det i seg. Tror egentlig ikke det smaker noe særlig i det hele tatt...

Skrevet

Jo de er fine, men det anbafales tran i stedetfor (hvis babyen tar det da). Vil ikke babyen ha tran kan du gi 5 dråper d-vitamin, men da bør du selv ta Omega-3 hvis du ammer slik at barnet får dette gjennom melken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...