Gå til innhold

Puppene mine :( Snufs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg omtrent ferdig med å amme etter 9 mnd.

Men det er knapt noe igjen av puppene mine. Var jo bare 75B før jeg startet også da, men nå hater jeg å se meg selv i speilet. Føler meg ikke vel med meg selv i det hele tatt. Jeg har jo også planer om å ha flere barn - da blir de vel enda verre da?

Før var de iallefall faste og fine. De peker enda oppover, men bare mjuke.

Faktisk ganske lei meg, selv om jeg vet at jeg gjorde det beste for babyen min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, dette er jeg også redd for. Snuppa er 7 måneder nå og jeg ammer ganske mye fortsatt, og ser allerede at puppene kommer til å være ganske slunkne og slappe etter endt amming. Liker ikke å se meg i speilet etter at de er spist tomme av tulla. Jeg er jo også sjeleglad for at jeg har fått til ammingen, men litt trist å se resultatet, ja...

Skrevet

Du får kjøpe deg nye da veit du.

Skrevet

Vi kan bytte. Jeg har fått F-cup etter at jeg begynte å amme. Jeg hater dem. Blir ulykkelig av å se meg i speilet med disse ekle jura.

Skrevet

Er SÅ misfornøyd jeg også! Og det til tross for at jeg desverrebare kunne amme 2 mnd. Tror melkeproduksjon og hormoner i seg selv gjør noe med puppene. Jeg skal i hvert fall ha nye etter neste mann, det er 100% sikkert :o) Gleder meg til å kunne gå uten bh igjen uten at de henger og slengerb ;o)

Skrevet

Har jo hørt at mye skjer med brystene under graviditeten også, så jeg vet ikke om det er bare amminga.

Skrevet

er nok graviditetens skyld at vi får hengepupper og ikke pga av ammingen- sånn er det bare. Vi er forskjellige - og for noen er det nok mere tragisk og få slike dvaske pupper.. selv bryr jeg meg ikke om det - er kun min mann som får se dem allikevel og han bryr seg ikke med at de ikke r like spretne og faste som før...

Skrevet

jeg skjønner deg godt!!!!!!!!!!!har nr to nå og det blir ike bedre nei.... Skal smøre meg med tolmodighet til jeg har fått tre barn, men da skal det kjøpes nye gitt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...