Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Hva gjør vi??? Den har stått ute på verandaen, men under tak da. Er en 05-modell mistral.
-carina- Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Tror ikke det er sunt for babyen å sove der dersom det er mugg... Har du mulighet til å ta av kalersjen? Da kan du vel vaske den (tror Vanish er bra...) Hør med butikken, kanskje de selger "løse" kalersjer?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Stoffet på Mistral-vognene kan tas av og kjøres i vaskemaskin. Prøv det og se om muggflekkene forsvinner. I jernvarebutikker kan du få kjøpt muggfjerner, men jeg vet ikke hvordan det går med fargen da. Ville ihvertfall prøvd vanlige vaskemiddel først.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Jeg har fått jordslag av hvit body med Vanish spray... Verdt et forsøk iallefall... La virke lenge!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 Får ikke av stoffet på kallersjen jeg...!! Uff....Lillepia sover jo ALLTID i vogna si ute 2 ganger om dagen hver dag...Hvordan skal dette gå... Tror vi må ta en tur på nermeste utstyrsbutikk i morgen jeg ja! HI
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 OBS - ikke la Vanish virke for lenge, da kan det bli hull! (ble det i ei bukse som ble liggende med vanish på!).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå