Gå til innhold

Tassen (4 mnd) elsker å se TV...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...men er det bra? Hvor mye skal han få se? Han elsker å se på bevegelsene på skjermen, om det er nyheter, CSI, Ophera eller god morgen norge. Ser deres poder TV?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min er 3 mnd.. pappaen jobber endel foran pc! noen ganger har han babyen på fanget en liten stund mens han sitter der, han blir helt paralysert av skjermen!! alt med måte??

Skrevet

prøver å skjerme barna fra tv. Toppen 15 min, og ikke så tidlig som det. Synes det er for mange inntrykk. Men det er meg.

Skrevet

snuppa mi elsker tv hun og. særlig hvis det er barnetv med sterke farger:) lar hun få litt på god morgen norge. tror nok ikke det er farlig, så lenge det ikke mye, og ikke for nærme.

Skrevet

Snuppa elsker å se på tv og alt annet som beveger seg =0). Hun blir like fasinert av trær som blåser i vinden. Mye de små skal lære er så fasinerende å se hvordan hun sluker all info. Ikke rart hun sover mye =0)

Skrevet

Smokk, vippestol og god morgen, norge på tv´n og mor får dusje og spise :)

disse tre hjelpemidlene skulle jeg liksom ikke bruke, var nok ganske desillusjonert før bebisen dukket opp :)

Skrevet

Gullet er ikke noe særlig begeistret for tv. Ikke enda i alle fall,

og han er litt over 8 mnd. Eneste gangene han er litt interessert er hvis det er veldig sterke farger, som f.eks. når det er fotball. Mye fint grønt gress vet du, he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...