25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 helt inntil for 3 uker siden hadde jeg en baby som nesten ikke sov, kun natta. Nå har han forandret seg og sover nesten hele døgnet. Det er nå 2 timer siden han skulle hatt pupp. kan jeg bare la han sove? Som regele våkner han til det, men kan man for eksempel la han sove uansett hvor lenge det måtte bli i antall timer fra forrige amming?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Dersom han legger normalt på seg så skulle det vel ikke være noe i veien for å la han sove til han våkner. Han vil jo våkne når han er sulten nok. Er du i tvil så kan du jo høre med helsesøster også.
Gjest Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Ja bare la han sove... har han kanskje hatt luftsmerter som har gitt seg. Iallefall det som skjedde hos jenta vår. Helt nytt liv etterpå...
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 21. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2006 Ja, han gulpa ofte før, men det virker som om han er bedre både der og i magen nå. klart, han er jo våken også da. Vekta øker veldig så jeg tar det med ro jeg. helsesøstere sier jo ofte at du skal vekke babyen, men de ferreste hører vel på det når de endelig har fått litt ledig tid til hjemmet og sesg selv når baby sover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå