Gå til innhold

Ulike menssmerter fra gang til gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er sikkert ikke noe logisk, men har begynt å tenke litt på det, og lurer på om noen har synspunkter.

jeg har ofte veldig sterke menssmerter på dag 1, ligger stort sett og vrir meg på sofaen en halv dag!!

men noen ganger er det ikke så ille i det hele tatt, denne gangen f.eks, merker NESTEN ikke noe. (bank i bordet!!)

kan dette ha sammenheng med om jeg har el i syklusen eller ikke?? denne syklusen hadde jeg masse slim og positiv test på dag 12, så jeg går utfra at jeg hadde el. men har ikke testa hver pp, og ikke alltid hadde tydelige el-tegn.

skjønner dere hva jeg mener? og noen som kan svare??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har skikkelig kjipe smerter på dag 1 og 2. Har ikke hatt det før,men etter SA i mai-05 har det egentlig blitt verre og verre. Sist gang,derimot,var det helt ok,iallfall til å leve med,så vet ikke helt om det er noen logikk i det. får se denna gangen da,har ikm på søndag. Jeg har EL hver gang,så tror ikke det har noe å si. Tror vel mer det er kramper i muskulaturen,evt. endometriose,cyster eller muskelknuter i underlivet.

Skrevet

Jeg har vondt annenhver gang, og kjenner hvilken side jeg har eggløsning på. Så når høyresiden er i siget annenhver måned er smertene verst.

Skrevet

Jeg vet bare hva du mener, for jeg har det litt slik selv, men jeg aner ikke hvorfor det er slik!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...