flashdancepants Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Hei! Er det noen som fortsatt temper? Det er antagelig unødvendig, men jeg har fortsatt å tempe, av gammel vane, etter at jeg ble gravid. Har hele tiden hatt temp. på 36.8, men idag hadde den falt noe. Jeg er 6 uker, og ingenting tyder på at noe skal være galt bortsett fra tempen. Har det noe å si så lenge den ikke faller ned til "pre"-eggløsningstemperatur? Takk for svar!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 heihei...jeg vet faktisk ikke..men tror ikke det er noe galt..men så du hadde termin 20 mai du også..hehe...hei=))
flashdancepants Skrevet 21. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2006 Heihei! B-) Jeppers - antageligvis har jeg termin da, men tror det kan være noen dager senere; har litt sen EL. Det hadde jo vært artig om du bor i Vestfold, men det hadde vel vært for godt til å være sant! Hvordan føler du deg på eksakt samme dag som meg i graviditeten? Jeg er det kvalmeste jeg har vært til nå, har hatt veldig lite symptomer bortsett fra mensliknende smerter og litt "hoven" mage.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 hei igjen...jeg har aldri hatt det bedre..hehe...har ikke vondt noe sted,har heller ingen symptomer...(bare vonde brystvorter) men brystene merker jeg ikke jeg har vondt i uten at jeg klemmer på de...så her er det suuupert...JEG BOR I ØSTFOLD...nesten da...hehe...gammel er du??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå