Gå til innhold

Er det noen som har erfaring med Vallergan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det er drastisk å gå til det tiltaket å gi babyen vallergan, men her i huset er vi desperate etter søvn nå. Datteren vår på et år sover rett og slett ikke om natten, våken i lange perioder hver eneste natt. Det går utover henne selv og vi andre i familien som skal på jobb og skole.

Er det noen med erfaring her, har det noen virkning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja... virker igrunn bare på innsovningen da. Og så er det en del kjipe bivirkninger.. JEg brukte det to kvelder på gutten min, han satt og skalv ved frokostbordet om morningen og var skikkeli sur og slapp. Så jeg vil ikke enbefale det!!

Synes det var litt ekkelt alså! MEn vet det er barn det virker fint på også.. blir jo opptil hver enkelt hva en velger å gjøre.

Skrevet

Hvis det bare hjelper på innsovningen så har det ingen hensikt egentlig. Det er alle oppvåkningene i løpet av natten vi sliter med. Visste ikke at det var så mange bivirkninger heller.

Hva slags bivirkninger er det egentlig, bortsett fra sur og slapp??

Skrevet

jeg fikk det til datteren min og det funket vell 2 netter så var det på an igjen eneste jeg ende opp med var en jente med råtne tenner grunnet vallerganen ,første tannlegen min spurte meg om er om hun har tatt vallergan ,de er vist veldig søtt og det gis jo på nettene så da ligger det og god gjør seg og lager råte i tennene ,har og tre venniner som har brukt dette på barna sine og alle har hatt problem med tennene ,så jeg ville ringt en tannlege og fått råd om hvordan gå frem

Skrevet

bivirkningene sønnen min fikk var at han rett og slett ikke var seg selv. Var liksom helt utafor, pluss han fikk skjelvinger. Jeg brukte tablettene da, så forstår ikke det med tenna helt?? Flytende også da sikkert...

Skrevet

ja det var flytenes vi brukte. tror ikke det var tabelletter da jeg fikk til datteren min .hun var jo bare en baby og da :)

Skrevet

og stemmer det med bivirkningene datteren min var og slapp og skjelven og ikke seg selv dagen derpå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...