LisaColli Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 er det sant at det er åpent til kl 24??? noen som har vært der i dag? tenkte å ta meg en tur:)
vims-74 Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Skal visstnok ha åpent btil 24 ja Har tenkt meg en tur om ikke altfor lenge, plukke opp ka-ping på jobb først bare!
selfangerkjerringa Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Hvor lenge det er åpent er jeg sannelig ikke sikker på... det har kommet reklame i posten vet jeg - natta over hos ei venninne i Sjetnemarka og måtte ha lesestoff til frokosten, hehe De har blant annet teutonia 3-hjuling til 1990 (uten bag)! Og 300kr avslag på toppmodellen babycall osv. Jeg og Vims-74 skal oppover etter jobb idag! Gleder oss!
LisaColli Skrevet 21. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2006 åå hihi, jeg og vil! men blir ikke før i åtte-tida vi kan da, så håper virkelig at de har åpent til kl 24:) tenkte å se litt på stellebord, badebalje, bleiebøtte og småting. har kjøpt simo-vogn vi:)
selfangerkjerringa Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 har prøvd å lett litt på nett etter tlf-nr eller link, men uten hell så langt. Husker jo ikke en gang navnet på sjappa... hehehehe... men du kan jo prøve å finne tråden fra igår?
LisaColli Skrevet 21. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2006 tror det stod i den tråden at det var åpent til 24. men tenkte bare å forsikre meg litt:) det stod også at det heter "barnas hus" eller at det var "barneverden" som hadde byttet navn eller noe sånt.. på barneverden.no står det at de åpner ny butikk på tiller i dag:)
bobby - nr 2 i juli Skrevet 21. september 2006 #7 Skrevet 21. september 2006 Butikken heter Barneverden. Har prøvd å ringe, men de tar ikke telefonen... Hadde vært kjekt å ta seg en tur, men hvis de har mange gode tilbud så er det vel også tilsvarende kaos der... Hadde vært greit å vite om de har åpent til midnatt, ja! Har prøvd å finne mer info på nett, men det var ikke lett. Så mye for "nei takk til uadressert reklame" på postkassen...
LisaColli Skrevet 21. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2006 bare litt kjipt å dra dit i åtte-tida og så har de stengt!
LisaColli Skrevet 21. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 21. september 2006 hehe, ikke sant. bor i blokk vi, så ingen reklame rekker inn til postkassa vår:( liker å se på reklamer jeg,hehe:P
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #10 Skrevet 21. september 2006 barnas hus har åpent til 24 i kveld, ligger under barneverden.no på nettet, mye folk
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #11 Skrevet 21. september 2006 tilbud på barnas beste på vogner også
vims-74 Skrevet 21. september 2006 #12 Skrevet 21. september 2006 Det er babyverden som har skiftet navn ja De hadde mange gode tilbud, og det var ikke såå mye folk der i grunn! Fin butikk med masse hyggelig betjening
mayaya Skrevet 21. september 2006 #13 Skrevet 21. september 2006 De hadde masse ekstre betjening der i dag som var fløyet opp fra østlandet, fra de butikkene de har der. Kjempeflinke folk med ekspertise innen forskjellige områder. Endte opp med å fylle bilen, vi :-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #14 Skrevet 21. september 2006 var der oppe i 2 tida idag, det myldret av folk, ble for mye for meg så jeg dro hjem,får håpe det roet seg, fikk ikke med meg mannen min på kveldinga heller, jeg som tenkte jeg skulle få lurt han med
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #15 Skrevet 21. september 2006 hvordan har det vært med folk videre utover, bare kaos eller, lurer på om jeg skal dra nå?
mayaya Skrevet 21. september 2006 #16 Skrevet 21. september 2006 Vi var der ca halv seks, og det var ikke overfylt da iallefall. Enkelt å få hjelp, og ingen kø i kassa. Mange gode tilbud!
Linda og lille Oskar Skrevet 21. september 2006 #17 Skrevet 21. september 2006 vi var der i 7tiden, var endel folk der, men ikke så mange. De som jobbet der var kjempesnille, hjal oss ut med varene og div. Det enste vi mangler n er stellebord, vippestol og klær:) Greit å få spart litt penger på ting vi uansett trengte:)
mayaya Skrevet 21. september 2006 #18 Skrevet 21. september 2006 Sånn vi tenkte også, enda vi hadde bestemt oss for ikke å kjøpe noe før etter jul :-) Men vi handlet for 5600 og sparte 4000 så det er greit :-)
Linda og lille Oskar Skrevet 21. september 2006 #19 Skrevet 21. september 2006 oi:) hva kjøpte dere da? nysgjerrig jeg skjønner du:)
mayaya Skrevet 21. september 2006 #20 Skrevet 21. september 2006 Quinny vogn, hardbag, bilsete MaxiCosi, bleiebøtte og klær :-)
Linda og lille Oskar Skrevet 21. september 2006 #21 Skrevet 21. september 2006 vi kjøpte også en slik bilstol, sengepakken, bæresæle, saueskinn og en bleiebøtte. er kjempefornøyd jeg ja. Har kjempelyst på en stellekommode de hadde, men den koster 3000.. er vel kanskje litt dyrt.
mayaya Skrevet 21. september 2006 #22 Skrevet 21. september 2006 Men jeg syntes skuffene var så treige på de? Det hater jeg :-) Sengepakke vil jeg også ha! Men med flytting om en måned er det vel begrenset hva jeg bør stappe med meg ;-)
Linda og lille Oskar Skrevet 21. september 2006 #23 Skrevet 21. september 2006 sant det ja, men jeg synes at de "plastikk" stellekommodene virker så usolide + at de ser billige ut. Den andre stellekommoden kan jeg bruke til vanlig kommode på barnerommet etterpå, men den er jo hanske dyr da.. klarte ikke å bestemme meg for farge på sengepakken da, det var vanskelig.. men ble slik at vi tok den hvite. Kjæresten fikk bestemme, heldigrisen:) litt kjedelig å begynne å drasse på masse da ja, men pakken tok faktisk ikke så masse plass.
chimpie Skrevet 21. september 2006 #24 Skrevet 21. september 2006 hva er tlf-nummeret til den nye butikken på Tiller??!! skulle gjerne ha ringt og hørt om de hadde den fargen jeg vil ha på vognen min, tenkte på den spirit s3'n de har på tilbud er det noen som vet det?? please!
mayaya Skrevet 21. september 2006 #25 Skrevet 21. september 2006 Vet ikke, men den heter Barnas Hus, prøv 1880 :-) Om sengen; jeg ville også gått for den hvite, med matchende kommode, men synes som sagt kommodene var litt trege, og veeldig store! Men mulig vi prøver med en alikevel :-) Tiden vil vise! Er enig i at pakkene tar liten plass i seg selv, men nå har vi allerede et lass med esker i boden, med understell, bag, bilstol osv, så nå tror jeg vi skal vente en måned før vi handler. Da har vi jo flyttet, og kan fylle opp huset :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå