Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Jeg er helt besatt av frykt for bier,veps ,humle..alt innen den sjangeren.er redd hvis jeg ikke får kvittet meg med angsten,vel..istad hadde jeg akkurat gått tur med lille jenta mi,var på vei opp trappa,og der kom det en bie..jeg stivnet i maska,svettet som en gris,og skalv noe fryktelig.klart å komme meg opp til inngangen,skyntet meg for å finne nøklene,og bia kom oppi aqnsiktet på meg,jeg sprang fra vogna,og rett inn...ventet et halvt min før jeg forsiktig gikk ut å hentet vogna..huff..det er så jævlig vanskelig å være så redd.vil skrike bare av tanken.jeg slipper alt jeg har i hendene dersom et sånt insekt nærmer seg:( noen som vet hvem som kan kurere?i trondheim?hver sommer er jo rett og slett et helvete.og det blir verre og verre med åra.
SALI-mor Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Huff da, hørtes ikke godt ut å ha det sånn! =0( Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med noen adresser, bor dessuten på en helt annen kant av landet... Men prøv å søke på nettet, kanskje du finner noe. Har hørt at noen driver med sånne "fobigreier", men husker ikke hva de kaller seg, kanskje det er vanlige psykologer?? Jeg hadde det slik selv i mange år, men da med edderkopper - jeg var helt hysterisk bare jeg så en på tv. Men, etter at jeg fikk mitt første barn for 4 år siden, har fobien faktisk blitt gradvis mindre og mindre. Nå kan jeg stå og se på en edderkopp på nært hold - men der går grensa - jeg tar IKKE på den! Humler og bier derimot synes jeg bare er søte - mens veps, huff, de vil jeg ha unna fortest mulig, mest pga jeg er redd de skal stikke ungene mine. Lykke til, håper du finner en løsning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå