solstjernen - seksbarns mor Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Da er dette noe for deg. http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/4811 Bli med da vel
Chevy mamman til Brage Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Skjønte ikke helt dette jeg, linken går til aprilklubben 2005.
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 21. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2006 Ja me prøve å verve folk.... hehe - nei da. Eg som skulle forte meg før me skulle ut på tur. Men her er rett link... http://gaveringen.diskusjonsforum.no/gaveringen.html
snuppelure 74 Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Ehhh jeg har sikkert litt tungt for det,men skjønte ikke helt dette her jeg..... Kan du være så snillå forklare litt nærmere hva det egentlig er
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 28. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2006 Det er et egent forum for noe som kan ligne hemmlig venn - bare at det ikke er hemmligt til å begynne med. Må få det opp å gå før me kan ha hemmlige runder. Melder seg på den runden som passer deg best, om en vil være med på gavering der en får hobbyting eller ting til seg eller barna sine. Det er opp til en hver. Litt sen med svar men...
snuppelure 74 Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Bedre sent enn aldri Hvor ofte er det sånne gave runeder da ?
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2006 Det vil variere etter som det blir medlemmer - og for hva runder der er mest interesse for. Men for ofte er heller ikke gøy... Kan bli for mye av det gode også.
snuppelure 74 Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 Det er sant Men er det valgfritt hva man vil være med på, eller måman være med på alle rundene ?
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 12. oktober 2006 Er med på det en vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå