Gå til innhold

Er sâ sliten noen gode râd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sâ sliten, har gâtt ned til 56 kg og min normale vekt er 60-62. Ammer ikke om natta for gutten vâkner ikke. Han sover ca fra 22 til 08. Allikevel er jeg sâ sliten, har ikke no overskudd. Klarer ikke â legge pâ meg og ofte tyr jeg til sôtt for â vâkne litt ( selv om det ikke er bra). Kan jeg ta vitaminer el no? Skal til legen i morgen. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med legen og be ham sjekke alt det kan være. Men det trenger jo ikke være noe galt. Er det lenge siden fødsel? Det kan ta lang tid å restituere seg og man kan bli ganske sliten av amming.

 

Håper du har en ok lege!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...