Texas Skrevet 21. september 2006 #1 Del Skrevet 21. september 2006 I dag har jeg vært på min første legetime, har tatt flere cb-tester hjemme som viser at jeg er gravid, men da legen hadde sjekket min urinprøve, var den negativ. Jeg ble fryktelig lei meg, og tenkte at jeg kan da ikke ta så feil !!! Vi satt og pratet litt da legesekretæren kom inn, og hun hadde tatt en test til, og den viste POSITIV ! Gudskjelov. Det hadde visst skjedd en gang før, så de tenkte at de skulle ta en test til, for de syns utslaget på den første var litt merkelig. Så nå har jeg tatt en gjeng med blodprøver, og skal tilbake om en mnd tid. Er bare 7 uker på vei. Kjenner jeg er skikkelig glad nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 21. september 2006 #2 Del Skrevet 21. september 2006 oj, så skummelt. Hadde fått helt hetta hvis legen plutselig hadde sagt at jeg ikke er gravid ja! Hjelp liksom... Fint at det gikk bra tilslutt da =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Texas Skrevet 21. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 21. september 2006 Ja, jeg er veldig glad for det. Dette blir våres 2. barn, og jeg vil jo ikke at det skal være så altfor lang tid mellom dem. Derfor ble jeg svett når legen påstod at jeg ikke var gravid. Men det endte lykkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. september 2006 #4 Del Skrevet 21. september 2006 Så ekkelt da..men godt at de også fikk en posetiv test....grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå