CrazyCat Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Dette er IKKE noe skryteinnlegg. Er bare litt bekymret for om jeg lar han sitte for mye. Min lille tass på snart 3,5 mnd drar seg selv opp for å sitte. Bruker magemusklene og det han ellers måtte få tak i (fingre etc). Vanligvis lar jeg ham sitte noen sekunder før jeg legger ham ned igjen (ham kjemper febrilsk imot). Er det ok at han får trene slik, eller bør jeg nekte ham? Har sett at mange små babyer sitter i fanget på foreldrene sine. Hvor stor var deres baby før h*n fikk sitte i fanget deres?
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Min var og sånn.... Så hun satt mye på fanget. Fysioterapeuten på 4mnd kontrollen sa det var greit siden vi beveger oss en del, og de ikke blir sittende i en stilling. Men hun frarådet å bruke stol til barnet eller å "vise" barnet at det går an å sitte i vogna..... Men enkelte barn sitter tidlig. Min er nå 5,5mnd og sitter selv midt på gulvet uten støtte.... Så kanskje hun er en av de som er sterk i ryggen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå