Orki Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Når jeg var ute på tur istad, så jeg 3 barn som satt langt nedi voksiposen med tjukke luer. Når jeg gikk ut på tur var det 19 grader. Barna må jo bli veldig varme?
Gjest Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Hørtes varmt ut, men noen barn liker/tåler varme bedre enn andre. Vår vil absolutt ikke ha det varmt, og skriker når det blir for varmt. Men ser jo at det er stor forskjell på hva folk kler på ungene sine. Og pose ved 19 grader høres for mye ut for meg. Men de kjenner vel barna sine.
prince and princess brud060609 Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 jepp mange ganger tenker jeg jøss.. tenk og ligge der selv hadde svett som en gud jeg... som helsesøsteren min sa for lite er faktisk bedre en for mye frysrer de sier de i fra med gråt og øker kroppstempraturen om de svetter og gråter blir de overopphetet.. men jeg sier ikke noe til noen de velger selv men man må tenke på hvor varmt det blir..
Orki Skrevet 21. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2006 Ja, jeg tenker også at det er bedre med litt for kaldt en for varmt. De sier jo ifra. Akkurat som om noen bare kler på masse fordi vi nå er i september. Titter ikke på gradestokken. 19 grader er jo nesten sommer tempratur, spørr du meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå