Gå til innhold

Hva syns dere om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Synes den var kjempefin også er det litt morro at den ikke er helt som alle de andre :-)

Skrevet

Jeg synes den kjolen var utrolig fin. Kjemperomantisk. Gå for den du.

Skrevet

åhh den var nydelig.. gud det fantes mange fine dær inne..

Skrevet

Veldig fin kjole! Du blir vakker i den :)

Skrevet

Har kjøpt akkurat den kjolen:) Den er helt nydelig!!! Eller dvs. Har kjøpt den som heter Suzanne. Det er det samme som Suzanne vidal, eneste forskjell er at denne har litt rundere broderier helt nederst. Den er vist pa maggie sottero sin hjemmeside i en annen farge, men jeg har kjøpt den i hvit. Gleder meg til den kommer:)

Skrevet

Å så koselig at dere syns den vat fin :o)

Marie Cecilie: Kan jeg spørre hvor mye du må betale for kjolen din og hvor den er kjøpt/bestilt?

Skrevet

Kjempe nydelig kjole.. Hvis ikek du blir psinsesse for en dag i den så veit ikke jeg. ;-).. En må vel være ganske langbeint for å få på seg en slik kjole? er jo ikek bare å legge opp akkurat med alt ta broderiet?.. selv må jeg velge en kjole som kan legges opp, dvs ikke så mye broderi nederst iallefall.. men NYDELIG kjole.. ;-)

Skrevet

Kjempefin!!!

Noen som vet om andre enn "Frøken Frue" som selger MS- kjoler i Trøndelag?

Skrevet

Jeg prøvde kjolen for første gang på kristins brudesallong i Lillestrøm. Falt for kjolen med det samme, og bestemte meg for å ikke prøve mer. Gleden varte ikke så lenge fordi det viste seg at jeg hadde falt for butikkens dyreste kjole, den koster 19000 kr! ( er forresten silke). Har ikke hørt med andre norske brudesallonger. Jeg kjøpte min i USA, hos en Maggiesottero forhandler. Der betalte jeg 1500 dollar ( altså 9000kr).

Men trur det er mulig å kjøpe den via internett:) Sjekk disse sidene:

http://www.bestbridalprices.com/index.php?main_page=product_info&products_id=2626

http://onlineformals.zoovy.com/product/SUZANNE-A547-HC

Skrevet

Den kjolen var nydelig!!!!!!

Rett og slett, hehe.

Skrevet

wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!den va nydelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...