Gå til innhold

Tykke mødre ammer mindre !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmmm. Er ikke overvektig selv og jeg ammet aldri mitt barn. Men det har noe med at jeg var så dårlig etter keisersnittet og babyen min var dårlig og klarte ikke å suge for å få i gang melkeproduksjonen. Pumpet i 3 uker da, men da var det slutt på melk.

Herregud så teit å si....

Skrevet

satt og kikket etter hvor lang tid det tok før noen la det inn her..

mye rart de forsker på tror ikke på alt jeg leser gitt

Skrevet

Statistikk kan vris og vendes på ganske mye, det er mange rare forsknings-resultater der ute

Skrevet

har noen kilo for mye men hadde aldri nok melk. hun var fullammet i ei uke. etter 3mnd var puppen tom

Skrevet

Å så? Hvorfor si det her inne, og som anonym? mange kan ikke for at de er overvektige.

Selv er jeg ikke spesielt overvektig, men kjenner flere som har en god del for mye, og som ammer!!!!1

Skrevet

Jeg har da litt for mye, men ammet i 14mnd jeg. Sluttet rett og slett fordi jeg ble gravid på ny, og ville ha puppene mine for meg selv ei stund =)

Skrevet

passer ikke inn under den undersøkelsen jeg da - er nok overvektig ja og fullammer enda min på 8 mnd....

Skrevet

fullammet til 6 mnd og mm er stort sett den største næringskilden enda. ja jeg er overvektig men ikke slete noe med ammingen.

Skrevet

Passer heller ikke inn i den der, har aldri hatt overvekt, har derimot vært undervektig. Lengste jeg har amma er 2 mnd og det var med førstemann............

Skrevet

ha ha.. jeg er no overvektig og jeg ammet til no som minste jenta vart 10mnd.Var nye slankere da jeg fikk de to elste og de er ikke ammet så lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...