Gå til innhold

Hva bør jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er ei jente/dame på 32 år,som har ei datter som snart blir 4.

Jeg er ikke sammen med barnefaren(dessverre) men traff for 2 år siden en flott gutt(han er 30 nå)han har 2 fra før,en på snart 4,og en på snart 2(den siste var ikke planlagt kan du si) da vi møttes sa jeg det at jeg ville ha et barn til,sånn at det var på plass,og han var enig og syntes det hadde vært koselig hvis vi fikk en sammen, så alt er bare fryd og gammen,og vi giftet oss i sommer,og når jeg nå tar opp barneønske er det ikke så ønskelig med en til alikevel!! må si at han er selvstendig næringsdrivende og jobber MYE. Han ville ikke ha en nå,for jeg sa at jeg kunne tenke med å bli gravid til sommeren(prøve iallefall) men det er uaktuelt fra hans side,han ville som sagt ikke ha nå,kanskje om et par år,men han viste ikke,eller kunne ikke love noe,jeg på min side vil ikke vente så lenge,jeg har ikke lyst til å være over 40 når minstemann begynner på skolen+ at vi da til tider har 4 barn i huset(må forresten si at jeg har datteren min 50%) jeg savner barn,det er nå det skal være et hot tema er det ikke? han sa jeg kunne finne hobbyer,men jeg vil ikke ha hobbyer,jeg vil ha en familie! og jeg er lei meg over at han ikke vil ha det med meg-sin egen kone! vi snakket litt om dette,og jeg sa at jeg ikke kom til å la det at han ikke vil stoppe meg i å få en til(mener ikke å være egoistisk altså,men det her viste han jo om fra første dag) da sa jeg at da har jeg ikke noe valg enn å gå fra han,han ville ha litt betenkningstid,og fikk ut året...gud for noe hærk,er det noen som kan gi meg råd?? jeg elsker han og vil selvfølgelig ikke skikkes,men jeg vil ha flere barn,datra mi fortjener søsken også+ at jeg savner barn i huset. jeg er så frustrert over dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke hva du bør gjøre. Jeg forstår du er lei deg fordi han ikke vil ha barn med deg, jeg forstår du ønsker barn med den du elsker, jeg forstår også at du vil ha flere barn. Håper det løser seg og at du blir lykkelig :-)

Skrevet

Vil han ikke ha barn i relativt ung alder selv, slik at dere kan nyte "gamledagene" sammen uten småbarn i huset?? Synes det er utrolig feigt gjort av han å evt. gå tilbake på noe som ble sagt og klargjort tidlig i forholdet. Dere har jo nå giftet dere, burde han ikke tenkt over dette tidligere?? Han vet jo hva du vil... umulig å gi råd her synes jeg, men synes du kan stille han litt mer spørsmål. Har selv en samboer som jobber MYE, han har to barn fra tidligere forhold. Men jeg ga klar beskjed om at jeg ønsket to barn - minstejenta er to år nå og nr. to er på vei.... dette var han klar over, selv om han kanskje ikke ønsket barn like mye som meg i og med at han hadde to fra før. Men hadde han stilt spørsmål når temaet kom opp, hadde jeg pakket kofferten og dratt....

• 2 uker senere...
Skrevet

Da har han holdt deg for narr....da hadde jeg ordnet med det selv, heldigvis er det vi kvinner som sitter med makta der igårn,,,,,, går du på prevansjon? jeg hadde fjernet det, han har jugd for deg...hadde haldri latt dette stoppe meg, han var klar over hva han gikk til når dere giftet dere. Så sorry til gubben din, men han ber om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...