fru <3 Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Ser at det er flere her som ser på GMN på TV2. I dag var det en makeup-artist der som anbefalte noe som vi småbarnsmødre ofte har i skapet mot noe annet som vi også ofte har... Hemorroidekrem mot poser under øynene!!! Slå den! Om jeg løp ut på badet for å finne "alle modellers hemmelige våpen"?? Ja(!) for å være ærlig, det gjorde jeg. Om det virket? Ja det gjorde det.... men så har ikke jeg bare sånne små modellposer da, jeg har ganske store babyenerendelvåkenomnattaposer. Han anbefalte det ikke til hverdags, men jeg føler vel at jeg skulle ha brukt det 3 ggr pr dag for å få max efekt.... Så nå sitter jeg her med mye hemorroidekremlukt i nesa og litt mindre poser under øynene... Ha en fin dag dere andre også! =0)
#gurimalla# Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Artig innlegg sånn på morgenkvisten... Heller.. morgen og morgen..Har vært oppe siden 6. Ja jeg så det, å tenkte som deg.. Genialt for slitne småbarnsmødre som aldri føler at man er helt uthvilt!!!!! Ha en fin dag videre... Med våkne og freshe øyne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå