Frk. frustrert med alle de små Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 vi har ei jente i magen...i tvil om navn, står nesten helt fast...blir ikke enige. Nå står valget mellom Marie, Synne, Anna. Hva syns dere?
En liiiten til. Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Syns egentlig Synne er fint,men så så jeg egentlig kombinasjonen Anna Marie, det ble kjempefint syns jeg.Marie er litt oppbrukt synes nå jeg:o)
seff Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Anna er kjempefint! Hvis det er slik at dere liker alle navnene like godt, kan dere jo også vente til den lille kommer ut og se om det er ett av dem som passer best på henne :-)
Anna33 Skrevet 21. september 2006 #7 Skrevet 21. september 2006 Min datter heter Anna - ergo er det min favoritt. Men hvis jeg får ei jente nå så blir det kanskje Synne. Så vi har tydeligvis samme smak når det gjelder jentenavn...
Har fire go`inger Skrevet 21. september 2006 #9 Skrevet 21. september 2006 Helt klart Anna.....Veldig fint
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 21. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 21. september 2006 herlighet så rart. det har seg sånn at min oldemor heter anna marie, men jeg har en forkjærlighet for enkle navn. Min mann har fullstendig falt for synne, men er litt i tvil om det passer så godt til navna på guttene våre. det hadde vært så greit med et navn nå, men kanskje det er lurt til ho kommer om fire måneders tid. Vi trodde nemlig det var en gutt (hadde navn klart), og ble fullstendig tatt på senga under ultralyden da det viste seg å være en jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå