imacalot Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Vi har meldt in vår datter på 5måneder som fadder i Sos-barnebyer. Blir spendene for jenta vår når hun blir eldre og samtidig hjelpe andre barn som trenger det sårt. Oppfordrer andre som har muligheten til å gjøre det. Det koster jo bare 4øl i måneden eller en 1/4 dels tur til frisøren for fruen osv.. http://kampanjer.sos-barnebyer.no/fadder/?track=711021
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 huf, jeg meldte meg som fadder jeg også, og har fått sånn autogiro greier i posten, som jeg skal aktivisere.. men nå sliter jeg sånn med økonomien, at jeg vet ikke om jeg klarer det faktisk!!! Går i minus hver måned for tiden!! Så jeg vurderer å utsette det til neste år, når jeg begynner i jobb igjen....
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Jeg har meldt meg som fadder jeg også Har egentlig ikke råd, men når jeg så programmet på tv, fant jeg ut at jeg ikke har råd til å la vær...
LivetErEnLek Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Snuppa vår skal meldes inn som fadder i navndagsgave. Gjorde det samme med sønnen min da han var liten og han er i dag 10 år.
¤Rålpeguri¤ Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 Vi meldte oss også inn. Var grusomt å se de russiske barna som satt i en lekegrind hele dagen uten voksenkontakt bortsett fra da de ble skiftet på..Va jo fælt å se på alle repotasjene men den gjorde mest inntrykk på meg.VIL OPPFORDRE ALLE ANDRE TIL Å GJØRE DET SAMME!!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 Jeg har akkurat fått ett fadderbarn! Flott innlegg! Det kan bidra i det små til at flere barn får hjelp!
Dolla&Heidi&spire Skrevet 21. september 2006 #7 Skrevet 21. september 2006 Flott innlegg Husfar!! (som forresten er min herlige sambo:) Dette er noe alle burde gjøre!! Selv om 225 kr på måned er litt, har de aller fleste råd til det hvis man bare prioriterer litt! Gleder meg til å se hvilket fadderbarn vi får tildelt:)
Gjest Skrevet 21. september 2006 #8 Skrevet 21. september 2006 Takk for påminnelsen ) Nå er datteren vår på 10 måneder også blitt fadder )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå