Gå til innhold

SOS- Barnebyer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har meldt in vår datter på 5måneder som fadder i Sos-barnebyer.

Blir spendene for jenta vår når hun blir eldre og samtidig hjelpe andre barn som trenger det sårt. Oppfordrer andre som har muligheten til å gjøre det. Det koster jo bare 4øl i måneden eller en 1/4 dels tur til frisøren for fruen osv..

http://kampanjer.sos-barnebyer.no/fadder/?track=711021

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huf, jeg meldte meg som fadder jeg også, og har fått sånn autogiro greier i posten, som jeg skal aktivisere..

men nå sliter jeg sånn med økonomien, at jeg vet ikke om jeg klarer det faktisk!!!

Går i minus hver måned for tiden!!

Så jeg vurderer å utsette det til neste år, når jeg begynner i jobb igjen....

Skrevet

Jeg har meldt meg som fadder jeg også:) Har egentlig ikke råd, men når jeg så programmet på tv, fant jeg ut at jeg ikke har råd til å la vær...

Skrevet

Snuppa vår skal meldes inn som fadder i navndagsgave. Gjorde det samme med sønnen min da han var liten og han er i dag 10 år.

Skrevet

Vi meldte oss også inn. Var grusomt å se de russiske barna som satt i en lekegrind hele dagen uten voksenkontakt bortsett fra da de ble skiftet på..Va jo fælt å se på alle repotasjene men den gjorde mest inntrykk på meg.VIL OPPFORDRE ALLE ANDRE TIL Å GJØRE DET SAMME!!

Skrevet

Jeg har akkurat fått ett fadderbarn! Flott innlegg! Det kan bidra i det små til at flere barn får hjelp!

Skrevet

Flott innlegg Husfar!! (som forresten er min herlige sambo:)

Dette er noe alle burde gjøre!! Selv om 225 kr på måned er litt, har de aller fleste råd til det hvis man bare prioriterer litt!

Gleder meg til å se hvilket fadderbarn vi får tildelt:)

Skrevet

Takk for påminnelsen :o)

Nå er datteren vår på 10 måneder også blitt fadder :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...