Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 hvilke pose har dere i vogna?er det et "must" å ha pose?Har en som blir ca 9 mnd når vinteren setter inn,men har ingen pose til han.Usikker på om jeg skal ta meg råd til det.
Trollemor og snuppa! Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Det spørs jo på om du har tenkt til å la han sove ute i vinter da. Det som er kjekt med pose er at du slipper å pakke på dem en hel haug med klær hvis du bare skal ut en liten tur. Men det går jo an å ha på dress, lue, votter og sko. Jeg tror jeg ville hatt en pose, men som sagt; Det duger jo sikkert med klær også hvis dere bare skal gå tur ute.
fjellsnipa Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Hvor i landet bor du? Det kan bli veldig kaldt noen steder. Du burde nok ha en pose. Barnet er jo ikke så stort heller. Se på Finn.no, der kan du nok få kjøpt en rimelig pose av saueull eller thermo-pose. MAsse fint til en billig penge.
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Vi kjøpte nettopp en brukt voksi pose. Satser på at den holder til kalde vintre her i trheim!
Gjest Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 Vi bor på indre østlandet, og her kan det bli skikkelig kaldt! (kan også være veeeeldig mildt, men dog..) Har en ullpose til jenta mi, og den har jeg tenkt å bruke til vinteren ja! Bedre å ha litt klær på og pledd + pose, enn å måtte hauge på med masse klær og bare dyne eller noe sånt. Jeg hadde nok investert i en pose )
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 Vi har voksipose til lillegutt. Brukte den for første gang i går:) Han er 8 mnd. nå.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 21. september 2006 #7 Skrevet 21. september 2006 voski... fikk den i barsel gave, heldige oss..... ;o)
Skrållan Skrevet 21. september 2006 #8 Skrevet 21. september 2006 Vi har OTH Urban Jungle vogn, og kommer til å bruke den vinterposen som hører til, den brukte vi sist vinter også, han er født i romjulen i fjor. Posen passer perfekt til vognen, både bagen og sittedelen så vi skal fortsette å bruke den. Vil anbefale deg å ha en pose, det er veldig deilig å slippe og ha på masse klær når det blir kaldt, for han er så god og varm i posen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå