Gå til innhold

Hvor er dere fra?


Newton & Prinsessen på erten

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er fra Bergen, flytter ut på Sotra rett utenfor Bergen i desember. Har kjøpt oss leilighet der.

Hvis det er noen fra samme område som har lyst og ha noen og gå på trilleturer med må dere gi meg en lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

 

Så gøy at du også har en liten spire og termin i mai, Isaac`s mamma! Jeg har termin 19. mai og gleder meg supermasse:) Vi bor i Trondheim nå. Er det bra med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Haugesund. Vil gjerne bli kjent med noen fra nærområdet som også venter i mai?? Alle andre også da, selvfølgelig, men kanskje spesielt noen herfra.. gjerne på min alder, 19..?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!Jeg bor i Bergen og har to jenter på 5 og snart 7 år.Hadde vert kjekt å chatte med andre fra Bergen.Har termin 28.mai.Gleder meg veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange østlendinger her! Ser ut som om det var masse babystøv i lufta der i sommer :-) Jeg selv er fra vestlandet, nærmere bestemt ikke så langt fra Haugesund. 24 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjempemoro.

 

Gleder oss masse også.

 

Hvordan trives dere der da?

Isaac snakker om Sondre når vi går i domkiskeparken, hehe.

 

Litt artig at nr. to også blir jevngamle da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Bergen, og dette er mitt første barn. Har termin 1. mai. Har vært veldig mye dårlig, kastet opp og vært kvalm, så den store morslykken har liksom ikke meldt seg ennå... Flere som har hatt det sånn?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...