Ronja65 Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Er det noen som vet om det blir treff? I så fall hvor... Godnatt klem.
ettbarnsmammaen Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Jeg har også tenkt å komme hvis det blir noe. Hva med dere andre her inne? Og hvor skal vi evt.møtes? Mekka, eller blir det for kronglete for dere som ikke bor i Oslo? Sist ble det jo avtalt Egon i Karl Johansgate, men så ble det ikke noe treff der likevel.
Håper :-) Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Jeg har også tenkt å komme på treff på mandag. Forsto det slik at det var kronglete på EGON, så jeg vet ikke hvor vi kan treffes. Kom med forslag :-)
Selma62 Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Åhhh - jeg er blitt syk igjen, nok en runde på sykehuset. Nå har det blitt væske i den andre lungen og jeg er litt lei. For å si det mildt. Men jeg har nå sluppet ut igjen men har fått beskjed om at jeg må se fastlegen på mandag for oppfølging så der røk planene for mandagen.... Har ikke sett Bim gjengen siden ett par måneder før Sondre ble født, så dette drøyer i langdrag eller hva det heter. Men mens jeg ligger her isengen fikk jeg ihvertfall summet meg til å lese litt på dib! Og jeg blir frisk igjen snart! Skal ha stor barnedåp på søndag og den utsetter jeg ikke!
Selma62 Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Men jeg fikk ikke sagt at det er kjempefint om noen finner et sentralt sted vi kan møtes! Kansje vi får ta treffene i Follo vi også - er Oslo så håpløs!
phantomet Skrevet 24. september 2006 #7 Skrevet 24. september 2006 Jeg vil gjerne være med også... just name time and place... *smiler*
Trollmora Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 Stakkars deg! Ganske alvorlig hvis du må legges inn. Håper du har masse hjelp rudt deg sånn at du slipper å slite før barndåpen.
Gummelillan Skrevet 24. september 2006 #9 Skrevet 24. september 2006 Kjære vennen! Alt du skal pådra deg da??!!!! Håper du føler deg bedre. Si endelig i fra dersom du trenger noe hjelp. Baker mer enn gjerne noen kaker og sender i retning Asker hvis dette kan hjelpe dere!
Ronja65 Skrevet 25. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 25. september 2006 Håper noen har tips om et bra sted? Tenkte uansett spise lunsj på jobben i Oslo kl 11.00. Så en treff med dere rundt 12 hadde ikke vært dumt. Finns det noen der ute med tips??? Selv er jeg så dårlig kjent i byen. Var på youngstorget, for ikke så lenge siden. Var på et ganske fint sted.(Stedet låg opp den bratte bakken, mot Torggata) på hjørnet der. Har myke sofaer/puter i grupper som man kan sitte på. Tror de fleste var røde. Men er styggt redd for at det kan bli trangt med mange barnevogner? Eller hva med Mecca? vi snakkes:-)
phantomet Skrevet 25. september 2006 #11 Skrevet 25. september 2006 Nå lurer jeg virkelig på om det blir treff? Jeg er ikke sikker på hvor Mecca er hen...men skulle vel klare å finne det? Kanskje jeg må vente til neste uke, og se om det virkelig blir treff?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå