Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 svigermor gikk inn på soverommet og hentet lillegutt som sov under samme dyne som meg,fordi hun syntes at han hadde sovet lenge nok.det var jeg og mannen min som lå og sov i senga og lillegutt som lå og sov tett intill meg under dyna mi.jeg sover i bare truse og synest det var en ekkel opplevelse at hun hentet han under dyna mi mens jeg lå og sov.dette er en god stund siden,men jeg grøsser med tanken.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 What!! Det er faktisk det drøyeste jeg har hørt! Hva gjorde/sa du da?? Jeg ville seriøst bedt henne pelle seg ut av soverommet mitt. Skjønner man blir paff i slike situasjoner, men hadde det vært vanskelig å si fra der og da ville jeg tatt en skikkelig prat senere den dagen. Ville sagt at soverommet(og iallefall senga!) er privat område, og at det er uhøflig å buse inn der. Ville også sagt at du og mannen din bestemmer hvor lenge deres barn skal sove, ingen andre. Og så hadde jeg håpet hun tok det til seg og ble litt flau i samme slengen. Man vil jo være høflig overfor svigermor, men det får virkelig være måte på oppførsel. Håper du slipper sånt flere ganger! Og hvis ikke; si fra!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Å hjelpes meg, da hadde jeg klikket i vinkel!!! Da hadde jeg blitt sint da. Men, det er ingen fare for at sv.m gjør det hos oss, for hun er aldri her... Hehe.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Kan du ikke legge noe skummelt der til neste gang hun prøver seg?
chrisallic Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 synest det var veldig ekkelt ja,og ble veldig skjokkert over at noen kunne gjøre noe slikt.hadde ikke tenk tanken i mine villeste drømmer om at hun kunne gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå