AMRE Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Jeg gifta meg i olabukser og genser. Det stod noen slektninger av mannen min utenfor tinghuset etterpå, (som var kommet av seg selv) og da spurte jeg de om de hadde lyst på boller... De fikk komme hjem til oss, drakk en kopp kaffe og fikk en bolle, og deretter gikk dagen som den pleide. Vi så på tv til jeg la meg, mens mannen min satt oppe en stund til. Det var den dagen :-D
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Hehe... En gjør jo som en selv føler, men må si jeg ble litt paff da jeg fant ut hva min arbeidskolga hadde gjort i lunsjen endag. Spurte hvor han hadde vært, siden han aldri pleide å spise lunsj ute. Joda, han hadde gifta seg. Sjefen lurte på om han hadde skifta allerede, neida han hadde gifta seg i det han gikk i. Sliten olabukse og fotball t-skjorte. Litt gøy å se hvor forskjellig folk gjør dette til. Himler med øyne når jeg hører hvor mye styr og stress det er jeg. Mens andre igjen gjør det i lunsjen.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Da ser jeg virkelig ikke vitsen med å gifte seg i det hele tatt...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Djizes,det er da andre grunner til å gifte seg enn bare for å ha en heidundrende fest???? vi gifter oss fordi vi elsker hverandre,og fordi dette gir oss div. fordeler mtp økonomi,eiendom o.l
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 Hvis du ikke ser vitsen i å gifte seg i det hele tatt når dem velger å gjøre det på den måten, tror jeg det er DU som har et problem..? Man gifter seg for å ekte og elske din bedre halvdel resten av livet. ikke for å bruke mange tusen på fest og mat til andre. Ikke alle er like opptatt av gaver osv.
Gjest Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 Ikke gidde å gifte seg hvis man ikke skal bruke årevis på planlegging og tusenvis av kroner?? Det er ikke alle som skiter penger og det er ikke alle som orker svære amerikaniserte bryllup. Man gifter seg for EKTESKAPET sin skyld, ikke for bryllupet. Hvis man gifter seg for bryllupet sin skyld skjønner ikke jeg at noen gidder. Da er det ikke noen vits i å gifte seg, man kan bare ha en fest...eller hva?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #7 Skrevet 21. september 2006 Ser ikke vitsen med å gifte seg, dersom man har et enkelt bryllup...??? Hallo, hvor barnslig går det an å bli!?!? Vil vel tro at 99,9 % av de som gifter seg, gjør det for ekteskapet og kjærlighetens skyld, og hvis man ser isolert på det, så spiller det da vel for pokker ingen rolle om man gifter seg i bukse og genser eller i full pakke type prinsessebryllup... Hadde sånn enkelt bryllup selv, siden det passa oss best.Tror faktisk ikke jeg hadde klart å overtale mannen min til kirkebryllup, middag, gjester og hele pakka uansett. Og så glad som jeg er for at vi hadde et enkelt bryllup, det ble helt topp for oss og vi har veldig mange gode minner fra en flott dag. Lærer'n
*bubbs* Skrevet 21. september 2006 #8 Skrevet 21. september 2006 Er faktisk litt enig med hun over her. Jeg elsker jo typen like mye nå og om vi ikke gifter oss som hvis vi gifter oss? For meg er faktisk også bryllupet en hærlig fest for hele familien. Håper ikke noen her tror at vi elsker hverandre noe mindre fordi om vi er samboere!?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå