Dream Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 I dag har vi vært til ny fotografering i Ski Skuffelsen over de svimlende prisene hos Fame - som vi oppdaget etter fotografering der - gjorde at vi i en protest har tatt nye bilder i dag hos ny fotograf. FOR en forskjell. Fotografen her var vesentlig mer profesjonell - OG det til helt andre priser. Jeg fikk et tips om en god fotograf i Ski av Velve - helt super! Så nå gleder vi oss til å bestille bilder om et par uker. Hos Fame tar vi bare med oss gratisbildet de lokket med. Bare som et lite tips til dere andre!
Trollmora Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Vi skal på fotovisning fredag om en uke hos Fame i Oslo. Foreløpig har vi kke sett prislisten, men hvor dyrt er det egentlig? Kanskje vi og nøyer oss med gratisbildet. Eller bare bestille kort.
3barns-mamma:) Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Ja,her lønner det seg virkelig å sammenligne priser!!! Snakker av erfaring.Endte opp med en venninne av meg som fotograferer som selvstendig næringsdrivende:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Kan jeg spørre hvor du tok de nye bildene. Vi tok "mitt første portrett" av både storebror og knerten hos Biberg og har vært kjempefornøyd.
Dream Skrevet 21. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2006 Vi var også hos Biberg. Hun tok seg god tid, kom med fine forslag og var grundig. Kjempekoselig. Hos Fame koster det enkleste alternativet 14 x 18 cm 1.950,-, 20 x 25cm kr.2.900,-, Ønsker du 5 bilder ( i en ramme)14 x 18 cm koster det 5.950,-. Det er ikke mulig å kjøpe bilder uten rammer. Et gavebilde 14 x 18 cm koster krl.850,-, 450,- for gavebilde nr.2 osv. Et lite album 4 x 8 bilder koster kr. 4.000,-. For 8 bilder hos Biberg betalte vi kr.1.600,-, 12 bilder koster 1900,- du kan også kjøpe bilder uten rammer - MYE billigere mao.
♥Snulder Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Vi tok bilder nå på onsdag... Her på landsbygda så har vi ikke slike rådyre, fancy saker som Fame... Men vi har Tærud på Jessheim da... He,he.. det var sliiitsomt... 5-åringen var snill som et lam... for han hadde feber! Men vesla ....du milde... Hun skulle ikke samarbeide nei! Gleder meg til å se disse bildene... en svett mor som tviholder en ilsint datter og med en slapp, feberhet sønn hengende i armkroken..... Tjohei.. Prisen er forresten ikke alt for galen... 1650,- for et 8 bilders album. Vi valgte 12 bilder - som jeg glemte å spørre om hva kostet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå