Gjest Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Dette sprøsmålet har vel vært oppe sikkert tusen ganger, men jeg slenger det inn en gang til jeg ,) Hva skal man ha på skiva for å variere? Jeg har brukt leverpostei. Har tenkt litt på smøreost, men er det ikke sånn at man ikke skal gi melkeprodukter under ett år? Vi har allergi i familien, så vi er annbefalt å vente... Og hva med alt saltet som er i all pålegg...? Hmm...håper noen kan gi meg noen råd. På forhånd takk
Livmor Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Tja, vår gutt på 11 mnd får leverpostei, prim, smøreoster, makrell i tomat og litt annet. Nå er det jo litt spesielt med dere, men for barn som ikke er spesielt utsatt for allergi kan man gi matvarer med melk fra de er 10 mnd. Når det gjelder saltinnholdet har jeg ikke tenkt så mye på det. Er så lite pålegg på den brødskiva at det gjør nok ingen skade:)
Gjest Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Ok, tusen takk for svar Livemor. Min gutt er snart 8 mnd.... Fler forslag?
*Mustang Sally* Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Lillegutt blir 1 år om en time og dette er hva han pleier å ha på. Nå vet jeg ikke hvor gammel din er, men.. leverpostei, litago prim, skinkeost, litago brunost, banan etter 10 mnd har han fått gulost, kaviar og makrell i tomat
Gjest Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Kan også bruke most banan eller fruktmos på brødskiva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå