hønepøne;-) Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Ja, det enkle er ofte det beste! Min skal hete Erik! Det er nok gutter som får navnet Leander, Matheo, Evander, og slike moderne navn nå for tiden. Ikke noe galt med det. Tror nok min lille Erik blir den eneste i klassen med det navnet, for de fleste tenker spesielt for tiden. Ellers så er jo Emil et fint navn???
alegre Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Hei, tja ikke lett, men her er noen forslag Mikkel, Andre, Lasse, Trym, Preben, Chris, David, Idar, Dan, Emil. Sander, Alex, Kjartan, Louis, Pål, Bent /Bengt , Kay, Tor. ja det var det jeg kom på nå.....alle er kanskje ikke så korte og enkle men..... God natt
Nicki_81 Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Elias Isak Jonas Ruben Sander Simen Tage Torben Vetle
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 vår gutt på fem heter isak...syns det er et søtt navn
MAAAAAAAAMA, igjen. Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 Poden min heter petter. Litt harry, men også kjempesøtt.
Trillet Skrevet 21. september 2006 #8 Skrevet 21. september 2006 jeg har fått sansen for sånne gamle navn... Oskar Ottar Edvard Arild Jakob Hvis jeg får en gutt så tror jeg han skal hete Ottar-Lovin...
3guttsmamma;) Skrevet 21. september 2006 #9 Skrevet 21. september 2006 Har en gutt som heter Mats vi da...Synes det er fint!!
lillemy73 Skrevet 21. september 2006 #11 Skrevet 21. september 2006 Erik er kjempefint!! =) Enig i at de fleste tenker i samme baner for tiden, og da blir det jo heller ikke så spesielt egentlig.. Er veldig glad i enkle navn, og derfor heter sønnen min Atle, synes det er helt nydelig.. ;-) Om jeg får en gutt til, tror jeg det blir en liten Jarle - eller Morten. Liker også Rune, Are, Øystein, Erlend og Yngve, tror ikke noen av disse er mye brukt for tiden heller - men er enkle og fine (synes nå jeg!). =) Lykke til - og uansett hva du velger, er det viktigst å være fornøyd selv!! =)
Gjest Skrevet 21. september 2006 #12 Skrevet 21. september 2006 Vår gutt heter Oskar,veldig fornøyd med det og får masse skryt for navnet;-) Lykke til med navn valg;-)
@nneliten Skrevet 21. september 2006 #13 Skrevet 21. september 2006 Hei! Vi har Sondre på 17 mnd., og venter sannsynligvis på Håvard eller Even januar Vanskelig med navn, men dette er så langt de fineste navnene vi har funnet som vi uttaler på samme måte. Vi har litt ulike dialekter, og legger gjerne trykk på ulike stavelser - noe som irriterer vettet av meg, så det er mange navn jeg egentlig liker, men når mannen og svigers uttaler dem blir de helt snåle...
lille meg 28 Skrevet 22. september 2006 #14 Skrevet 22. september 2006 Gutten vår skal hete LEON.. Syns det er kjempe tøft navn :-)
MammaDilla Skrevet 22. september 2006 #15 Skrevet 22. september 2006 Hihi.. Vår skal hete Sondre Ser det er flere her som har brukt det.. Synes det er et nydelig navn.
Tess/ januargutt Skrevet 22. september 2006 #16 Skrevet 22. september 2006 Hei Vår lille gutt skal hete Tobias. Ellers har vi vært innom Lucas, Mathias, Noah, Sebastian, Felix og Elias.
Gjest Skrevet 22. september 2006 #17 Skrevet 22. september 2006 Hm.. har nok veldig lik smak som Tess/januargutt jeg.. Vår lille gutt skal også hete Tobias.. Men har også vært innom Mathias og sebastian.. Marcus er jo også fint! =) Og kasper
Elias og Kristians mamma Skrevet 22. september 2006 #18 Skrevet 22. september 2006 Vår gutt på 2,5 år heter elias. vi har ikke angret et sekund. litt vanskelig å finne navn til nr to, nå har vi på en måte brukt opp førstevalget, men blir det gutt tror jeg det blir kristian eller sondre og blir det jente tror jeg det blir selma, andrea, sunniva eller julie. skal på ul på mandag.....spennende!
lnamor høygravid!!!!!!! Skrevet 22. september 2006 #19 Skrevet 22. september 2006 Hva med Lars? Det liker jeg veldig godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå