Gå til innhold

Polvotter - hvilket merke anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor brukte både polvotter(husker ikke hvilke merker) og hjemmestrikka ulvotter, men syns snuppa ble fort litt kald på fingrene eller våt.

Snuppa vår var 2 år i juni om det har noen betydning for vottevalg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte noen greie votter på Nøstebarn i fjor. Ullfleece med overtrekksvotter. Da kan du evt skifte ut ullfleecen med tjukkere ullvotter. Dette funka veldig fint og holdt henne tørr på hendene overraskende lenge. Ellers så er jo Rema vottene det "alle" anbefaler. De er helt vann/vind-tette, men de blir jo noe stivere enn ullvottene og er kanskje litt hemmende for de minste

Skrevet

har troll sine med ull inni og så er dei vann og vindtette, hun liker og ha dei på seg og klarer og gjøre ting selv med votter på.Varm og god på hendene! Reima sine likte hun ikke, klarte ikke å få tak i leker ol pga at dei var for tykke...

Skrevet

Jeg anbefale Hestra sine fjellvott, bomullstrekk med utagbar ullvott. Tørker fort, god passform og er varm og god. Har også hørt at Hestra sin Goretex vott skal være god, men den har jeg ikke prøvd. De selger den på www.aktivebarn.no og i noen sportsforretninger Pris fra 250-350 kr. så den er ikke så billig men sønnen min har hatt varme hender og det er det viktigste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...