Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 min pike fikk nettopp sin første tann. hun er 9 måneder nå. lørdag: ser en sprekk i tannkjøttet, nede. ser og kjenner ikke noe søndag: ser sprekken, kjenner ikke noe særlig mandag: ser sprekken, og kjenner noe sylskarpt. klinger når jeg kakker med en ts. tirsdag, samme som onsdag Onsdag: samme. skal ikke tanna snart komme opp så vi kan se og ikke bare høre den? --litt skuffa, hadde gledet meg sånn til første tanna.....og trodde den kom fortere når det først ble sprekk i tannkjøttet..... er dette normalt??? ( ringte jo venner og bekjente med den gode nyheten, så nå vil alle se tanna....men jeg der den jo ikke.... Hvor lang tid pleier det gå mellom 1 ig 2 tanna?
Ranveig R Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Mellom tann 1 og tann 2 var det vel ei veke for guten vår. Det tok vel eit par veker frå han bestod "klirr-testen" til tanna var såpass langt oppe at alle kunne sjå den når han smilte.
Gjest Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 gikk noen få dager mellom tann 1 og 2. De vokste i rekordfart!Fra å ikke kjenne noe særlig til at de var halveis oppe...ca 1 uke
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Gikk 2 måneder mellom første og andre tann til min gutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå