Medium fikk guttebass Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Hehe, det var en morsom vri. )
Tigergutt Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Til deg eller babyen? Helt sikkert mulig til deg!
mamsemomsen Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Det går sikkert, men hallo, det er vel best å vente lengst mulig med sånt vel?? Eller er det eneste måten å få i barnet ditt Mme?
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Det bruker vi, går kjempegreit... Får kjøpt med vanilje og jordbærsmak på danskebåten og. Kjempesuksess. Og helsesøster er såå fornøyd med vektøkningen hans...
Gjest Skrevet 20. september 2006 #7 Skrevet 20. september 2006 Tja, vi måtte bruke det for å få morsmelkerstatning i lillegutten. Men må legge til at det var spesialmelk som smakte pyton. Stod faktisk på pakken at vi kunne blande o`boy i. Meeen, jeg vil ikke anbefale det til "friske" barn nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå