Gå til innhold

Mme med o`boy....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det var en morsom vri. :o)

 

 

Skrevet

Til deg eller babyen?

 

Helt sikkert mulig til deg!

Skrevet

Det går sikkert, men hallo, det er vel best å vente lengst mulig med sånt vel?? Eller er det eneste måten å få i barnet ditt Mme?

Skrevet

Det bruker vi, går kjempegreit... Får kjøpt med vanilje og jordbærsmak på danskebåten og. Kjempesuksess. Og helsesøster er såå fornøyd med vektøkningen hans...

Skrevet

Tja, vi måtte bruke det for å få morsmelkerstatning i lillegutten. Men må legge til at det var spesialmelk som smakte pyton. Stod faktisk på pakken at vi kunne blande o`boy i. Meeen, jeg vil ikke anbefale det til "friske" barn nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...