Gå til innhold

Dere som bruker Hipp mme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følger dere tillagingsanvisningen helt nøyaktig?

Noen som tar vann i flaska FØRST, varmer til drikketemperatur( og ikke 50-60 grader) og pulver ETTERPÅ???

Blandes pulveret like godt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg er ute tar jeg alltid vann i flaska først,så pulveret. Prøvd noen ganger å blande i drikke temperatur,men syns ikke pulveret løser seg like godt opp da.

Hjemme tar jeg i pulver først,så varmer jeg ca 160ml av vannet (som har stått i kjøleskapet) og rister så det blander seg godt.. Tar så i de siste 40ml og VIPS så har jeg drikke temperatur på melka like fort som hvis jeg blander i drikketemp :)

Skrevet

Det spiller vel ingen rolle om man tar vannet først elr sist! Så lenge man rister godt! Enkelte foreldre er alt for redd for å gjøre noe galt! Flere burde lære å stole mere på seg selv, og sin egen dømmekraft! Selv om jeg tror ikke det skal så mye dømmekraft til får å vite om man skal ta vanne først elr sist i flaska. Herlighet, hva er det å lure på??

Skrevet

Det er vel bare EN måte å finne ut det på HI, og det er å prøve det!

Skrevet

Nei,mente ikke at det er forskjell på å ta i pulver først eller sist heller,men temperaturen på vannet har en del å si...

Skrevet

Tusen takk til dere anonyme som gidder å svare så flåsete! Hvorfor lar dere ikke bare vær?

Går ut i fra at dere selv bruker Hipp og har lest "bruksanvisningen" godt.

Takk for at dere gidder å dele deres erfaring med andre!

HI

Skrevet

Oooops....jeg bruker Hipp, men har tydeligvis ikke lest bruksanvisningen :) Jeg gjør bare det "vanlige" jeg, varmer vann og har pulver opp i... Men har funnet ut at jeg må varme det litt varmere enn drikketemp for at pulveret skal blande seg godt. Så hvis jeg følger bruksanvisningen blir det sikkert perfekt :) Det må jeg prøve i morgen-takk for opplysningen... Sånn går det når en er så sløv at en ikke gidder å lese ut på pakken. Fy fy :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...